Begär & vanor



Nej inte är jag någon slags missbrukare - bortsett från när det är koffein förstås. 
Det finns en del av mig som begär att öl endast är acceptabelt i visuellt tilltalande glasflaskor. Aldrig att jag går in och handlar mig jäst dryck i konservburkar. Glasflaskor är allt - bortsett från miljövänligt förstås. Jag har helst mina där jag kan se dem. Efter kylskåpet hamnade dessa i fönstret som ljushållare.
 När det kommer till modetidningar har jag för vana att inhandla tidningar som Vouge/Bazar. Inte för att jag brinner speciellt mycket om mode - jag köper de för fotografierna. Vouge har alltid haft samarbeten med de mest fantastiska fotograferna och det har likgiltigt Harper's Bazar haft. Mycket reklam - få fotografier. Får ta och införskaffa mig en Vougebok. 
 

0 Biktningar




Tala ut!



Namn


Mejl

Bloggadress

Kommentar

Trackback