En presentation

 
• Småstadstjej, ett decemberbarn fött i nittiotalets mitt
• Har hittills flyttat in tio gånger, och ut åtta gånger från hem runt om 
• Har en storasyster som är ett halvt dussin år före mig i tiden och raka motsatsen till mig i både utseende och personlighet 
• Jag går sista året på ett gymnasium i Malmö där jag går inrikting Foto- och Film. Har inget framtida drömyrke, bara framtidsdrömmar och platser och människor.
• Har nyligen klippt mitt hår kort, detta är första gången sedan låg- mellanstadiet. Mitt största problem med den nya frisyren är att ta "selfies". Det mina damer och herrar är vad jag utnämner till årets i-landsproblem. 
 
För övrigt startade jag denna blogg som ett projektarbete. En slags konstnärlig visualisering av mitt vardagsliv. Enjoy!
 
 

0 Biktningar




Tala ut!



Namn


Mejl

Bloggadress

Kommentar

Trackback